Wednesday, December 3, 2008

FIPO 2008

1. DAN
Eh, ovako.... Krenuli smo s 2 busa: prvi je krenuo s Lisinskog, a drugi s S. Martin pod Okićem. Save je bilo sveukupno 50- puno manje nego što nas je trebalo ić ali nas je svejedno bilo kolko sam ja skužila najviše od svih (osim možda Javorovaca). Put je u prvom busu prošao mirno i nitko nije bio raspoložen za pjevanje u tom busu i još su svi bili razočaarani zbog toga što čim smo stali da si kupimo nešto u dućanu nismo mogli jer je dućan- OPLJAČKAN!!!!! Ali nema veze....

Čim smo stigli smjestili smo se, predvodnici su otišli na sastanak uprave (mora li se spomenuti da je Sava zauzela jedan cijeli red i više...) pa smo krenuli na otvaranje akcije. Otvaranjeje bilo prekoputa doma gdje smo bili. Nakon toga smo krenuli do Šećeranskog doma gdje je bio ručak i radionica istovremeno... premda neki od nas nisu ni bili na radionici poslije ručka jer nisu ni znali kad je... U biti... malo smo izvježbali svoje pjesme i nastup usput i svje je izgledalo super...

Nakon što je tip s opremom kasnio sat i pol-zbog čega nismo mogli imati probu- krenuo je nastup. Quetzalcoatl je bio među prvima koji su nastupali (točnije rečeno treći)... Osim što se ni Živac ni Filip nisu čuli na mikrofon sve je ispalo super i čak su u publici počeli hvatat riječi pjesme pa su i pjevali i pljeskali... Kolko sam ja čula rekli su da smo opet bili najbolji(ipak se mi najbolje pamtimo XD). Naših iz Save je nastupalo je 5 grupa i nitko se ove godine nije osramotio... HVALA BOGU!!!!! Poslije Festivala je bila večera pa KZP. Naravno da su se neki odmah poslije večere izgubili, ali su neki zato ostali naKZP-u plesati do fajrunta.

Nakon KZP-a je došlo vrijeme da se svi vrate u dom i pripreme za spavanje... Po moći koliko se moglo čuti od drugih neki klinci su pričali u snu pa su šutali svoje predvodnike po glavi itd....

2. DAN
Probudili smo se za nas jako rano ujutro i spakirali se da možemo krenuti u Beli Manastir. Prvo smo krenuli do osiječke remize tamo sjeli u njihov gradski prijevoz pa se vozili do Belog Manastira- neki su spavali a neki su pjevali i bili potpuno naspavani...

Stigavši do B.Manastira krenuli smo do njihovog kina gdje su nam oni pripremili nekakvu priredbu s tancanjem, pjevanjem, plesanjem itd... Nakon toga je napokon došlo vrijeme pauze od kojih pola sata tako da smo se sjeli u kafić i popili si nešto tek toliko da si ugasimo žeđ. Nakon te pauzice krenuli smo natrag do busa i putem prema njemu vidjeli kako čovjek izlazi iz kontejnera... Prilično zanimljiv prizor... Bus nas je odveo do bazena gdje smo papali ručak. Ondje je bilo baš lijepo uređeno, kako bi Živac rekao "Poput banketnog stola". Fino smo se napapali i imali malo dužu pauzu prije polaska i zatvorenja. Klinci su se naigralli i natrčali pa smo polako krenuli u bus koji nas je odveo do Osijeka gdje je bilo zatvaranje akcije. I naravno kao iznenađenje Sava im je otpjevala Pozdrav Osijeku i to ih je razniježilo a neke i rasplakalo (kao šte se i svake godine netko rasplače zbog nas...) Nakon zatvaranja smo uzeli svoje stvari i krenuli prema busu da ih spremimo i malo se prije polaska prošećemo Tvrđom. Putem do ZAgreba većina njih u buisu bilo je umorno i pospano, ali su svi dobro raspoloženi izašli iz busa i krenuli svojim kućama...

7 comments:

Anonymous said...

uff...ajmo natrag:-P
...e jel imamo mi uopce nekakve slike sa fipa ili? haha xD
pozz swima:)

Anonymous said...

imaono kaj je helen slikala

Anonymous said...

ahaa...ajde bar nešto:)

Anonymous said...

da, otisli smo veselo kucama da bi sto veselije mogli zaspat u 8 sati i zakasnit u skolu sljedec dan u 2

Anonymous said...

e pa zato ja nejdem u školu...
;)

Anonymous said...

Neki od nas su morali u školu u 9 i još napisati tu večer sve pripreme za sljedeći dan...

umrla sam...

Anonymous said...

ja sam umro kad sam se probudio i pogledo na sat
a taj dan smo pisali hrv i naravno dobio sam jedan