Friday, November 21, 2008

PJESMICA ZA FIPO

IZVIĐAČKA LJUBAV

Lud sam za njom,
Izviđačicom prekrasnom.
Mira mi neda,
Kad me tako slatko gleda

Sad poslušaj me ti mali,
strašno zgodan si
tvoja košulja me pali,
gore obrazi.
Al' poljubac moj nećeš dobiti
zato bjež u šator spavati.

Izviđačka ljubav baš je pravo ludilo
tko je ne isproba puno je propustio
znaju dobro oni što su je isprobali
da se nešto takvo nikad, nikad, nikad...

Ona me neće
što sam joj jadan skrivio?
A ubro sam joj cvijeće
Cijeli šator joj sastavio.

Da se smiriš ja te molim
Nemoj gnjaviti Romantiku ne volim
daj s tim prestani
Otvoreno mi reci što osjećaš ti
Pa ćeš mi se više sviđati

Izviđačka ljubav baš je pravo ludilo
tko je ne isproba puno je propustio
znaju dobro oni što su je isprobali
da se nešto takvo nikad ne zaboravi.

3 comments:

Anonymous said...

a baš je kul pjesma:D pogotovo kad se milka uživi...hahaha:)

Anonymous said...

aha, sam kaj nitko od nas ne zvuči baš bajno za to...

Anonymous said...

pa kad helen nece vise pjevati s nama XD