Tuesday, December 4, 2007

Isprika

Oj ljudi moji. Ispričavam se što slike i dojmovi s FIPO-a još nisu na blogu, ali već sam dva dana na stručnom seminaru iz informatike do 20 sati navečer, a onda moram pisati pripreme i ostalo za školu, tako da fakat nisam stigla staviti slike i napisati dojmove. Potrudit ću se da to sutra bude riješeno. Obećavam.

Kad smo već kod toga, mogao bi i netko od vas danguba napisati dojmove i poslati mi na mail, da ih ja dignem gore, da mi skratite posao. Možete i svi što se mene tiče, pa ćemo imati pogled na protekli vikend iz više različitih kuteva :-)

Pusach, najluđa i najdraža mi patrolo :-)

9 comments:

Anonymous said...

oooo...pa ti si žiwaaa...jeaaa
...hehe....aj jedva cekam sutra onda....haha
...al fkt smo najluđi...aj pusaaaaaa

Anonymous said...

eeee
upravo slušam jecaj gitare u noći i prisječam se prošlo vikenda i određenih osoba koje sam ponovo nakon dugog vremena vidjela.

jedva čekam da staviš slike, uživaj pufa

milka

Anonymous said...

mislim da če se svi složiti sa mnom, kada kažem da nam je ova akcija do sada bila najbolja.
dokazali smo da smo najbolji i najžešči te da nam nema ravnih.

nitko nas nije uspio obezhrabriti i bili smo totalno nabrijani za svaku akciju, čak smo bili spremni napravit od sebe budale, samo da skeč bude što bolji. :)

dokazali smo i sebi i drugima da možemo sve što naumimo i da nas nitko nemože spriječiti u tome, a čak i ako uspiju i nedopuste nam da napravimo ono što smo naumili, mi to pretrpimo i poberemo se negdje drugdje npr. na pizzu, pa nek se svi pitaju gdje smo otišli, ili kad svi idu busom ili zajedno, mi odemo pješke ispred svih, u 12 pol 1 ujutro.

definitivno smo svi do jednog bili složni i pokazali da neki i nisu tolike face kakvima se smatraju, mislim na određene odrede. helen i lea znaju na kog se ovo odnosi.

eto to bi bilo to od mene. totalno sam ponosna na sve nas i sretna što mogu biti dio ove ekipe.

a onima koji nisu išli poručujem da im fakat može bit žao...
zato primite se učenja pa će vas starci pustit da se glupsate i pjevate 2 dana s nama, te s našim hitom " za izviđače treba imat dušu" svima več počnete ić na živce.

stoga quetzalcoatl rules. zauvijek najbolji

p.s. nismo mi šmokljani, što god drugi govorili!!!!

by: vaša jedina, jedinstvena i neponovljiva milka!!!!! :)

Anonymous said...

...go milka,go milkaaa...
heheheheh...slike su fenssi...
...luuudo...
...fkt nam je supeer...
...bilo...dada....
...pooosa swimaaa...(:

Anonymous said...

ma sve je bilo super sam kaj neki određeni ljudi nisu mislili da smo složni i to neg da smo se izolirali od drugih i kakti nismo bili druželjubivi kad smo išli spavat a ne dole pit...

Anonymous said...

ma svejeedno kaj oni misle mi smo zakon i to je to
bilo je zakoooooooooooooonnnnnnnnnnn
kissach svima od živca

Anonymous said...

moje misljenje je ovakvo; ako se oni ne znaju zabaviti bez opijanja, a ne znaju, onda se ni ne zelim druziti s njima...
znam da bi neki od vas bili presretni da sam vas pustila k njima dolje lokati cijelu noc, ali dokle god ste maloljetni i dokle sam god ja odgovorna za vas, dotle na takvim okupljanjima sudjelovati necemo...
uostalom, nisu svi bili dolje, dzebovci su isto isli spavati...
kad smo vec kod toga, na sto su ti svi licili drugi dan... nisu mogli ni gledati ni hodati, ukratko,nisu bili za nist... a mi smo se i drugi dan preje... proveli... tako da im uopce ne zavidim...
a i da su se toliko htjeli druziti s nama, mogli su to uciniti preko dana i u subotu i u nedjelju, a ne sto su se neki ponasali k'o da ne postojimo...
uostalom, ja sam njima ponudila da dodju u subotu navecer u nasu sobu na trac partiju... kao sto ste mogli primijetiti, nitko se osim kleme nije odazvao... zabavniji su im bili crnogorci, odnosno crnogorke...
koliko ih nas je samo doslo ispratiti? i znam da su bili i umorni i sve i jedva čekali da idu doma, ali svejedno... da je situacija bila obrnuta i oni naši gosti u zagrebu, ja bi s njima ostala sve dok više ne bih mogla vidjeti njihov odlazeći bus, a onda bi išla pospremati itd. ali opet, to sam ja... neki očito nisu takvi...

Anonymous said...

ma kaj se mi imamo živcirat zbog njih...pa briga nas...mi smo se pokazali ko legende i to je to...
...nemaju nam za kaj prigovarat i bit povrijeđeni...a to kaj su si oni nekaj zabrijali...khm...nda...
...moramo mi neš organizirat tu kod nas pa da oni vide kak se to radi...:-P...
kisač od mene(:

Anonymous said...

ja sve vas puuuuno volim... mi smo meni najvise zakon, i mi smo legende, a ne oni kaj locu cijelu noc i onda nisu u stanju ni bok rec kad smo odlazili... trebas ih helen pozvat da dodu kod nas po betlehemsko svjetlo pa da im pokazemo kako se to radi... a ne njihov festival, a mi dizali atmosferu cijeli dan i noc... ajde uzivajte, cujemo se i vidamo... pussa od frulle!!!