Tuesday, March 3, 2009

Što ima novoga...

Kad neće nitko, moram opet ja pisati po ovim stranicama... By the way, Milka gdje je izvještaj s druge smjene zimovanja??? Mislim da u našoj patroli nekako vrijedi pravilo ''tko čeka, umre čekajući'' :-)

Ovako, novosti. Prvo, ovaj tjedan (dakle u petak 06.03.) nema patrolnog, zato jer mi stariji idemo na Susret odraslih voditelja u Trogir. Mislila sam pomaknuti patrolni na četvrtak, međutim, upravo mi Točkica javila da imamo upravu ZSZ-a, a kako u srijedu imamo već vanrednu upravu odreda, tako ovaj tjedan patrolni nažalost definitivno otpada. Vidimo se tek 13.03., izuzev onih koji mi dolaze pomoći u srijedu.

14.03. imamo odredsko okupljanje na Bundeku i malo ćemo vježbati s klincima dizanje šatora, zaklona... Većina njih to nikad nije radila, a stasali su za natjecanja, pa da ih naučimo da i oni lagano ove godine krenu na Đeboree... Nalazimo se na Bundeku (tamo gdje ssmo već prije vježbali) oko 9 sati. Vukoja, Živac i Tamara već imaju zaduženja pa će biti tamo cijeli dan. Vi ostali, ako vam se ne da doći pomagati im, mada bilo bi lijepo kad bi došli, možete doći oko pola 14. Tad ćemo lagano završiti s klincima, pa je pao prijedlog da bi se i vi mogli malo podsjetiti kako to ide, odnosno malo provježbati jer bi neki voljeli i ove godine na natjecanje. Ne trebamo opet dvije ekipe, dovoljna je jedna poštena.

21.03. imamo opet akciju ''Savin izazov''. Vjerojatno se sjećate svi kako je to išlo prije dvije godine. Tako će otprilike ići i sad. Trebat ću vas SVE, apsolutno sve da dođete pomoći. S obzirom da ste maloljetni i ne možete vodit klince, bit ćete na kontrolkama. Zato možda ne bi bilo loše kad bi se pojavili koji puta na upravi ponedjeljkom, da čujete što će se raditi na kontrolkama i kako će se dodjeljivati bodovi... To će trajati od 9 ujutro do 15, dakle sve rođendane, izlaske i ostalo stignete obaviti nakon toga. Tog dana ja organiziram djevojačku za najbolju prijateljicu, pa ako ja mogu doći, možete i vi.

Toliko zasad od mene. Čujemo se uskoro. Pozdrav...

No comments: