Friday, March 28, 2008

Provale dana...

Ove provale moram jednostavno podijeliti s vama... Naime, danas sam im ja (zla predvodnica :-) dala mali nenajavljeni testić, ono da vidim koliko znaju i... Bilo je stvarno svašta... Neki su namjerno pisali gluposti što me baš ne veseli, ali su im odgovori toliko duhoviti da su me nasmijali do suza, pa se ne mogu na njih ljutiti...

Nadam se da će vam ovo bar malo uljepšati dan, k'o i meni :-)

Što predstavljaju tri prsta u izviđačkom pozdravu?
ODGOVOR 1: Prvi, drugi i treći.
ODGOVOR 2: Ljubav, vjeru i ufanje.

Gdje se nose oznake različitih vještina?
ODGOVOR: Na određenim mjestima.

Nabrojite 5 osnovnih stvari po kojima se patrole međusobno razlikuju.
ODGOVOR 1: po težini
ODGOVOR 2: hodu i naglasku

Dobni uzrasti u izviđačima...
ODGOVOR 1: Najstariji su planinari
ODGOVOR 2: Nakon istraživača su ''bolji od istraživača'', pa ''bolji od boljeg od istraživača''

Koje je godine i gdje održan prvi izviđački kamp?
ODGOVOR 1: 1873. u Kosovskoj Mitrovici
ODGOVOR 2: Davno i negdje

Po čemu je quipos dobio ime?
ODGOVOR: Dao mu ga netko.

I DEFINITIVNO POBJEDNIČKI ODGOVOR na pitanje ''Od čega se sastoji izviđačka odora?'' bio je ''OD 90% PAMUKA I 10% LANA", za vas koji niste znali :-)

3 comments:

Anonymous said...

muaaahhahahahaha...isssee...neznam kaj je bolje...owi odgowori ili fotke...hehehe...al kaj ces...=)
...idem ja sad...pusaaa swimaa...ILeee(;

Anonymous said...

bAsH Su WaM cArSkE pRoWaLe...=)

Anonymous said...

pOZz Od mEnE (ŠpElLa)