Thursday, December 27, 2007

kad helen neće...

i kad je Helen prezauzeta da bi napisala novi post zakaj to ne bi napravio netko od nas(kao npr. ja jer mi je trenutno jako dosadno)...
ugl. svi koji idu u Poljsku jedva je čekaju (ko nebi), ali i neki koji ne idu jedva čekaju da odemo u Poljsku da nas više ne moraju gledat, ali i da nam našrave čupavce za put da ne ogladnimo... :)--njam--
ehm, da... ko ne zna: imamo novi par u patroli... ko zna zna ko ne zna sad zna...(malo smotano al nema veze...) neću reć o kome se radi nek vele sami da ne bi ispalo da zbog mene svi znaju (kakti zbog mene to nitko nije saznao...)
hm... nemam više kaj za reć nego da JEDVA ČEKAM POLJSKU--nadam se i ostali-- a Helen bi nam mogla javit kad se nađemo dan prije puta da ju malo vidimo i zaželimo joj sretnu Novu i tak to...
Pozz svima i sretne blagdane od Lil Angel kojoj je jako dosadno...
Pusa



P.S. kod članova više nema one moje slike koju je helen stavila, neg sam stavila normalne slike i još jednu Popečkinu!!!
Evo, neću više dosađivat... valjda...

10 comments:

Anonymous said...

ma znam ja da je helen zauzeta... sam sam htjela vidjet novi post napokon na blogu... hehe
poz

Anonymous said...

NAPOKON

Anonymous said...

jea...napokon neko...
...i fala tamara za slike...hehe...one su bile...khm...kak da kažem...nda
ugl...pusaa od mene...

Anonymous said...

napokon se neko sjetio našeg bloga jedva čekam poljsku bude nam bilo ludo... pozzz

Anonymous said...

Tamara opet si mi zaboravila dati mi one slike sad sam "ljut" sljedeći put kad se vidimo moraš mi ih dat.Pozzz od mene i pozdravi ostale

Anonymous said...

u jbt kaj da kažem nisam dugo dolazil
(neznam više ni kad imamo) sorry ono a bum počel opet dolazit... valjda
e imam net my msn cvrk93@hotmail.com
e aj nek mi neko javi kad imamo pozz
CVRK

Anonymous said...

ej evo malo komentar i od mene.
vidim ja bilo je vama super u poljskoj. šteta kaj nisam išla. ali preživjet ćem jatu gorku BOLLL!!!!!
hh ;)

vidimo se sljedeći tjedan pufa svima od milke

Anonymous said...

ovdje clan koji se preselio i nemoze ic na sastanke dobar blog al nema mog imena

Anonymous said...

evo napokon da sam i ja popravila taj komp... bilo je i vrijeme, kaj ne????
sad sam čekam msn, to čem dobit za par dana i od tad ćem po cijele dane visit na msn - u i maltrat vas. njah,njah =)....
pufa vejika od milke

Anonymous said...

ej, eto vratila se ja iz prnjavora, bilo je pre dobro, najbolji seminar ikad, može vam bit žao kaj niste bili tamo..... puas od milke