Friday, February 9, 2007

Susreti treće vrste :-)

Eto vratili smo se u Zagreb, prespavali i uspjeli srediti dojmove od ovog vikenda. Mislim da slobodno mogu reći da govorim u ime svih koji su bili kad kažem da nam je bilo PREDOBRO. Ispunila su nam se sva očekivanja i još i više. Naši su nas prijatelji iz Poreča stvarno ugostili k'o careve.

A kako slika govori više od tisuću riječi, da ja ne duljim, možete ovdje vidjeti sve što smo radili, a imate i link na slike sa strane u izborniku.

Žao mi je samo što nas je bilo tako malo. Neki nisu, nažalost, imali izbora i morali su ostati kod kuće (Živac drž' se :-). Ostali nek se grizu što nisu išli. Nadam se da će vam ovo biti poticaj da sredite u školi sve što morate, kako ne bi i idući puta morali propustiti ovakve susrete.

Sad je na nama da dobro organiziramo susret u Zagrebu i da im vratimo sve lijepo što su za nas učinili. Za one koji nisu bili pa ne znaju, oni nam dolaze 31.3. i 1.4. Mi smo organizacijski odbor i pripreme počinju već na sastanku u petak. Smišljajte kamo bi ih sve mogli odvesti. Halužan, Krpan i ja smo već u autobusu imali par ideja, no htjela bih da to napravimo svi zajedno.

I za kraj; ULIKE HVALA VAM NA SVEMU, OD SRCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comments:

Anonymous said...

Helen. Blog je super a što se tiče Poreča. Bilo je predobro da bi bilo istinito. Volio bih tamo ići na mjesec dana.

Anonymous said...

e fakat je bilo predobro u poreču,mama od marijane nas je tretirala ko u hotelu i super je kuhala.Izlazak je bio isto super sam su neki trebali odmah reči što žele a ne kad smo došli u zagreb al nema veze sve u svemu je bilo zakon.Pozdrav od Krpana.

Anonymous said...

jo..e..ja neam pojma kako ovdje rade komentari...glupa sam ja za ovo...meni je bilo super kad ste bili kod nas...i se nadam da cemo se vidit brzo...veliki pozdrav i pusa svimaaa... jelena(smeđa)

Unknown said...

iako nisam bila u poreču, full mi je žao.
vidim da je bilo super i usput helen blog je preee dobar
pozz od milke

Anonymous said...

i meni je žao kaj nisam bio kmeč
ugh