Wednesday, August 12, 2009

Početak nove izviđačke godine

Dragi moji Kvecići!

Znam da ste još ovaj tjedan raštrkani po svakuda; što na moru, što na Burnjaku, što Bog zna gdje, ali idući bi tjedan trebali početi s radom... U srijedu ili četvrtak popodne (to ću vam još javiti) naći ćemo se na Bundeku... Malo ćemo se istračati, da čujem što ste sve radili ova dva tjedna koja se nismo vidjeli, a onda se moramo dogovoriti puno, puno stvari za sljedeću školsku/izviđačku godinu. Dakle, nađite vremena i dovucite svoje guzice na Bundek.

Ukratko ću sada popisati sve što nas čeka, pa vi malo razmislite što biste htjeli i mogli, da možemo već početi planirati neke ekipe i slično...

Prvo, pozvani smo u Topusko na bazene i mislila sam da bi mogli otići zadnji tjedan u 8. mjesecu. Malo da se družimo s Petrinjcima i tako. Išli bi autobusom. Ne znam još koliko dođe povratna karta, ali mislim da je tu negdje k'o karta za Petrinju, a to je oko 40 kuna, ako se ne varam.

Nakon toga (i na to OBAVEZNO MORATE DOĆI) je ''Renesansni festival'' u Koprivnici 05.-06.09. Dakle vikend prije početka škole gosti ste u mom kraju, u mojoj kućici za Barbike... Obradila sam starce, iako su malo negodovali, da vas prime u našu hacijendu. Spavat ćemo u šatorima dolje na vrtu, gdje nikom ne smetamo i nitko nama ne smeta. Dakle dođete podvečer (imate vlak u 16:30 koji je u 18 u KC-u), pokupim vas na stanici. Prošetamo do moje kućice, bacimo neke nareze pod zub, odemo malo prošetati po Renesansnom, pogledamo gutače vatre i bitku za Koprivnicu i onda odemo do grada. Ujutro vi spavate, a ja odem odraditi smjenu na festivalu, pa složimo neko roštiljče, prošetamo malo po gradu po danu i onda na vlak do Zabrega. Trebaju vam samo pare za povratnu kartu za KC, dakle oko 77 kuna i nešto love za grad. Ostalo ja častim.

Vikend nakon toga, dakle 12.-13.09. su ''Kolubarski dani'' u Lazarevcu kod naših prijatelja iz Srbije. Veliko natjecanje na kojem će biti ful puno ekipa i voljela bih da i vi sudjelujete. Dakle treba nam bar jedna ekipa od petero ljudi u kojoj moraju biti bar dvije cure. Njihovo je natjecanje dosta drugačije od našeg i imaju puno toga što na našim natjecanjima nema. Buki mi je dao primjere zadataka i propozicije da možemo to izvježbati. Dakle trebamo što prije oformiti ekipu da isprobamo sve po njihovim pravilima, da se tamo baš ne izblamiramo skroz. Osim toga, vama maloljetnicima trebaju i punomoći kod javnog bilježnika. Odred neće moći snositi troškove putovanja, tako da će oni koji idu morati sami platiti kartu do Beograda koja dođe oko 220 kuna, plus još eventualno troškovi kotizacije, ali to kod njih nije puno.

Mislim da će vam se svidjeti budete li išli. Oni koji su bili znaju koliko su naši domaćini genijalni ljudi. A ja sam se upravo vratila iz Lazarevca i bilo mi je još bolje nego prošli put. Lazarevac je predivan mali gradić u kojem se ima što za vidjeti i mislim da će vam se svidjeti (rima štima ;-). Malo da probate jednu drugačiju vrstu natjecanja, a i da upoznate članove ''Kolubarca'' koji su stvarno fenomenalni...

Evo toliko od mene. Vi razmislite što vam se najviše sviđa i što bi htjeli, pa ćete mi reći idući tjedan na sastanku.

Pusam vas sve u čelo :-)

P.S. Ispričavam se što slikica s mora nema još ni na fejsu ni na blogu, ali ostao mi fotić u Koprivnici. Čim mi ga buraz donese, slike će biti na netu, obećavam.

P.P.S. Kad mogu očekivati izvještaj s Lošinja????

No comments: